Корисні посилання

Свята та події

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Новини

Крок на шляху до модернізації

     Реорганізація управлінь Пенсійного фонду України Київської області – крок на шляху до модернізації та розвитку пенсійної системи.
     На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2016 року № 988 «Деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України», окремі управління Пенсійного фонду України Київської області реорганізовуються шляхом злиття та приєднання. Внаслідок реорганізації чисельність управлінь скоротиться з 27 до 14. Варто зазначити, що значно скоротиться керівний та адміністративний склад управлінь, а кількість тих працівників, які безпосередньо займаються прийомом громадян, перерахуванням та виплатою пенсій практично не зміниться. Ця реорганізація спрямована на покращення якості обслуговування кожного громадянина, а перетворення, що супроводжують її, покликані суттєво вдосконалити та осучаснити сервіси пенсійної системи та ефективного і раціонального використання людських, матеріальних та фінансових ресурсів.
     Об’єднання територіальних управлінь Фонду Київської області жодним чином не вплине на якість обслуговування громадян в тих чи інших населених пунктах, не зменшить, а навпаки збільшить доступність пенсійних послуг. В кожному місті чи районі і надалі функціонуватимуть громадські приймальні (фронт-офіси), до функцій яких належить комплексне надання всіх послуг, які необхідно отримати громадянину. Всі необхідні послуги зможе надати той спеціаліст, до якого відвідувачі звернулися за допомогою. Крім того, у разі утворення територіальних громад в них з ініціативи громади також можуть створюватися пункти обслуговування громадян, за умови наявності приміщення та облаштованого робочого місця для спеціалістів Пенсійного фонду. Також буде продовжуватись практика виїзних прийомів громадян у населених пунктах та за місцем проживання, зустрічей в трудових колективах. Передбачено поліпшення якості обслуговування громадян незалежно від місця їх реєстрації в громадських приймальнях, які діють за принципом «Єдиного вікна», створення агентських пунктів обслуговування громадян, інформування через засоби мобільного зв’язку, електронну пошту. Для зручності громадян постійно удосконалюється веб-портал електронних послуг, на якому по області вже зареєстровано майже 244 тисячі осіб. Використання цього ресурсу дає можливість не виходячи з дому отримати дані з реєстру застрахованих осіб, зокрема, інформацію щодо нарахованої заробітної плати та страхового стажу, переглянути свою електронну пенсійну справу, подати запит.
     Отже, оптимізація структури територіальних органів Пенсійного фонду - це ще один важливий крок на шляху створення якісно нової пенсійної системи, головною метою якої є якість та доступність надання послуг.

Пряме включення з кабінету міського голови

.

1) трансляція здійснюється при використанні наступних браузерів Mozilla FireFox, Opera, Safari, Internet Explorer 9 і вище. Якщо у вас інший браузер вам необхідно встановити один із вище перерахованих браузерів. 2) Перейдіть за посиланням та завантажте VLC Media Player 3) Виберіть тип інсталяціі "Полный" 4) Перезавантажте браузер

Електронне звернення

Органи влади

Архів новин

Зараз на сайті:

На сайті 39 гостей та відсутні користувачі

Статистика сайту

  • Користувачі : 108
  • Статті : 254
  • Перегляди статей : 96310

Наші координати: